Arrangement - Generalforsamlinger

Afdeling/kreds
Frederikshavn

Generalforsamling 2021
Sted: Maskinhallen Skolegade 8, 9900 Frederikshavn.
Generalforsamling: Dagsorden i henhold til vedtægterne.
Se vedtægterne på havekredsens hjemmeside.

Efter Generalforsamlingen er Havekredsen vært ved et let traktement som efterfølges af et spændene foredrag, hvor Herluf Johansen  fortæller om Georgien – en botanisk og kulturel oplevelse.

"Et stærkt ønske om at besøge regionen omkring Kaukasus, fik i efteråret 2018 plante- og fotonørderne Jørn Dannesbo og Knud Thomsen til at planlægge en tur til Georgien, der ligger ved Sortehavet og lige syd for den store bjergkæde Kaukasus. Et lokalt rejsebureau blev sat på sagen ud fra de ønsker Jørn og Knud havde, og det resulterede så i et turprogram, der strakte sig over ca. 10 dage. Hvem skulle ellers med – tjah, der var velkendte rejsekammerater fra tidligere ture, der var villige, så pladserne var hurtigt besat. Og der var store forhåbninger til oplevelserne i det bjergrige land – orkidéer, primula, rododendron og liljer var bare nogle af de seværdigheder, der kunne mødes – og ingen blev skuffede".

Skolegade 8
Maskinhallen