fbpx Ordinær Generalforsamling 2021 | Haveselskabet Gå til hovedindhold
Arrangement - Generalforsamlinger

Ordinær Generalforsamling 2021

Indkaldelse til ordinær generalforsamling for Haveselskabet - Sindal & Omegn Havekreds.

Hvornår
04. februar 2021
19:00 - 21:30
Medlemspris
Afdeling/kreds
Sindal og omegn

Kære medlem

Du indkaldes hermed til havekredsens årlige ordinære generalforsamling, der finder sted den 4. februar 2021 kl. 19:00.

Dagsorden til den ordinære generalforsamling 2021 finder du her: Dagsorden_til_ordinaer_generalforsamling_2021.pdf

Bemærk! Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal jf. vedtægterne meddeles skrifteligt (pr. mail) til formanden senest 8 dage før generalforsamlingens afholdelse.

Haveselskabets hovedbestyrelse har på grund af situationen omkring Covid-19 åbnet mulighed for, at vi kan afvikle generalforsamlingen digitalt/virtuelt, men det har vi fravalgt, da det er bestyrelsens holdning, at vi får den bedste generalforsamling gennem et fysisk møde.

Det har endnu ikke være muligt for bestyrelsen af finde et passende sted til afvikling af generalforsamlingen, men så snart vi har det på plads og senest 14 dage før generalforsamlingen, vil det fremgå her på hjemmesiden, samt blive meldt ud via Facebook.

Hvis der fra myndighedernes side kommer restriktioner vedr. Covid-19, der fratager os muligheden for at gennemføre denne indvarslede ordinære generalforsamling, vil vi helt ekstraordinært udsætte den til et senere tidspunkt på året. I så fald vil det blive offentliggjort her på hjemmesiden samt på facebook senest den 15. januar 2021.

Såfremt intet af ovenstående lader sig gennemføre, ser vi os nødsaget til at benytte muligheden for at afholde den ordinære generalforsamling digitalt/virtuelt. Jf. vedtægterne er vi nemlig forpligtiget til at afholde én årlig generalforsamling og denne forpligtigelse vægter højere end mødeformen. Skulle det mod forventning blive aktuelt, vil det fremgå her på hjemmesiden, samt blive meldt ud via Facebook.

Vi er dog fortrøstningsfulde og håber naturligvis at kunne gennemføre årets ordinære generalforsamling som planlagt og ser frem til at mødes med jer den 4. februar 2021 kl. 19:00, som dog vil være uden den sædvanlige forplejning. Vi skal samtidig gøre opmærksom på at Generalforsamlingen naturligvis afholdes i henhold til myndighedernes retningslinjer vedr. Covid-19 herunder afstandskrav og krav om mundbind .m.v.

Benyt venligst hjemmesiden her eller Facebook, for at holde dig orienteret om evt. ændringer og husk: Du er også altid velkommen til at kontakte bestyrelsen, såfremt du har afklarende spørgsmål i forhold til ovenstående.

Sindal & omegn Havekreds

HUSK AT HOLDE DIG OPDATERET HER PÅ HJEMMESIDEN!

Tilgår senere
Hold øje med hjemmeside og/eller Facebook
9870 Sindal
Preben Nielsen