Haveselskabet Svendborg

Fra generalforsamling 25. jan. 2018

Resume af generalforsamling - vil du se regnskab og læse beretning kigger du under "OM KREDSEN" og går derefter ind på lokale artikler.
Anni Petersen -

En rigtig hyggelig generalforsamling med mange deltagende medlemmer. Der var en god dialog både efter beretning og efter regnskab. 4 bestyrelsesmedlemmer var på valg og alle 4 blev genvalgt. 4 suppleanter til bestyrelsen skulle findes. Her tilbød 3 medlemmer sig, og der blev givet fuldmagt til at finde den manglende. Revisorer og revisorsuppleant blev genvalgt. Formanden takkede de afgåede suppleanter.

Efter generalforsamling og kaffe med dejlig nøddekage (bagt af vores frivillige Tove Karlsen og Ella Larsen) blev der spillet havebanko. Der var spændende gevinster som en bog om stauder skrevet af kirkegårdsinspektør Tommy Christensen. Bogen gav stor jubel. Den kan ikke købes i boghandelen. Gavekort fra Højlund Mølle, forårsløg fra Filippa Gartneriet i Hundstrup, beskærersaks til en værdi af 200 kr., flere specielle Helleborus fra Gartneriet Spiren i Skælskør og hovedgevinsten var et gavekort til vores bustur til Ringkøbing i juni måned til en værdi af 400 kr.