Billeder fra afdeling/kreds

2018 Generalforsamling og plantebanko

Aaskov Havekreds afholdte generalforsamling mandag den 5. februar 2018 i Alhusets lokaler. Efterhånden tegner det sig til en tradition, at der hører en omgang plantebanko til forinden selve generalforsamlingen, det er altid hyggeligt, og når de forårsfriske løg og primulaer bliver langet ud som gevinster, det er nemlig gode tegn på, at foråret banker på døren lige lidt. I år var der mødt 21 op til generalforsamlingen, og Anne Lise fra Karstoft blev valgt til dirigent. Årsberetningen og regnskabet blev gennemgået af Kirsten Berglø og Lissy Olesen, og sidste år fremkom med et lille underskud, som dog ikke gav miner til bekymring, for gennem årene er kassebeholdningen nemlig ikke blevet mindre, så derfor er der plads til år med underskud, således er tingene mere i balance. Alle i bestyrelsen, revisorer og suppleanter modtog genvalg, og alle blev klappet ind. Undervejs blev der serveret kaffe og hjemmelavet kage, og dette års aktiviteter blev ligeledes gennemgået og her er der meget at glæde sig til.