Menu

Vis alle

0 resultater

Havestof

0 resultater

Arrangementer

0 resultater

Shop

0 resultater

Åbne haver

0 resultater

Liste visning

Gitter visning

Du skal indtaste minimum 3 tegn for at se resultater

Her kan du søge i hele vores katalog af artikler, arrangementer, produkter og åbne haver.

Vis flere
Vis flere
Vis flere
Vis flere
Vis flere
Havestof Se alt i havestof Andet Biodiversitet Den Spiselige Have Design og Indretning Dyrkning Havens Problemer Prydhaven

Er du også vild med roser?

Så er der vejledning og gode råd at hente i Haveselskabets bog Rosenglæde. Bogen går praktisk til værks og giver gode råde om: Køb af roser • Plantning af roser • Pleje af roser • Beskæring af roser • Gode rosensorter • Og meget mere. Bogen er skrevet med glæde og stor erfaring af Haveselskabets rosenekspert Peter Ørum Scherg.

Aktiviteter Se alle aktiviteter Arrangementer Cph Garden Digitale haveoplevelser Havefestival Hjem og Haveliv Haveskoler Haver

Lars sparede 2800kr på sine forsikringer

Gennem Haveselskabet blev Lars opmærksom på Tryg, som han tog kontakt til og fik et uforpligtende møde. Til mødet blev Lars guidet i omlægningen af sine forsikringer, og fik som medlem af Haveselskabet tilbudt en særlig forsikring til sin have, med i pakken. Dermed fik Lars flere penge til planter i haven.

Om os Se alt om os Foreningen Værdier, mission og vision Kontakt Kommercielle samarbejder Medarbejdere Haveselskabets have Støt havesagen Presse Intranet

Gør gratis brug af Tryg Bolighjælp

Da Kathe omlagde sine forsikringer til Tryg, sparede hun 1600 kr. Ikke lang tid efter, fik hun lov at gøre brug af Tryg Bolighjælp, da hun opdagede et stort hvepsebo på sin grund. Kort efter sendte Tryg hjælpen ud, og fik fjernet hvepseboet, - uden beregning, da det er en del af pakken.

Kontakt rådgivningen

Har du et spørgsmål til rådgivningen, kan du kontakte dem via telefon, mail eller brev. Se kontaktinformationer og praktisk info herunder. 

Telefontid

Du kan ringe til Rådgivningen på telefon 45 93 60 00. Husk at have dit medlemsnummer klar.

I sommersæsonen fra 1. marts til 1. november kan du ringe hver tirsdag og onsdag fra kl. 9:00 til 12:00 og torsdag fra kl. 13:00 til 16:00.

I vintersæsonen fra 1. november til 1. marts er Rådgivningens telefoner åbne hver tirsdag fra kl. 9:00 til 12:00.

 

Skriv en mail

Du kan skrive til Rådgivningen døgnet rundt hele året.

Det vil ofte være en hjælp, hvis du vedhæfter et eller flere fotos, der illustrerer dit spørgsmål - fx hvis det handler om en sygdom, et skadedyr, en bestemt plante el.lign. Vær opmærksom på, at fotos kan blive brugt i magasinet HAVEN, på hjemmesiden eller i andre af vores medier.

Vi tilstræber at svare fra dag til dag, men der kan gå op til en uge. I enkelte tilfælde længere, især i forårsperioden, når havesæsonen starter, kan der være meget travlt i Rådgivningen.

Husk at du skal sende dit medlemsnummer med.

Du kan sende en mail på: haveinfo@haveselskabet.dk

I nogle tilfælde sender vi dit spørgsmål videre til en af vores eksterne eksperter, som har særlig viden indenfor netop det emne, som spørgsmålet handler om. På den måde sikrer vi, at du får det bedste svar.

Send et brev

Du kan også sende et brev med posten til Rådgivningen på denne adresse:

Haveselskabet


Tobaksvejen 23A


2860 Søborg


Att: Rådgivningen

Husk at skrive både dit navn, adresse og medlemsnummer, hvis du sender os et brev.