Generalforsamling 2025
Afdelingens generalforsamling efterfulgt af en rundbordsdiskussion af afdelingens mulige, kommende aktiviteter.
Dagsorden
- Valg af dirigent, stemmetællere og referent
- Afdelingsbestyrelsens beretning for afdelingens aktiviteter i det forløbne år
Beretningen indstilles af bestyrelsen til godkendelse
- Aflæggelse af revideret regnskab
Regnskabet indstilles af bestyrelsen til godkendelse
- Orientering om aktivitetsplan og budget for 2025
Aktivitetsplan og budget er vedlagt.
- Indkomne forslag
Forslag, der ønskes behandlet, skal sendes til afdelingen på mail til odense@haveselskabet.dk senest 8 dage før generalforsamlingen.
- Valg
Valg til afdelingsbestyrelsen skal foregå skriftligt, hvis der er flere kandidater end ledige
pladser, eller der ytres ønske herom.
a) Valg af op til fire medlemmer til afdelingsbestyrelsen (vælges for 2 år)
Irene Larsen, Poul Christensen og Susanne Kofoed er villige til genvalg
b) Valg af bilagskontrollanter
c) Opstilling og valg af evt. bilagskontrollantsuppleant/er (vælges for 1 år)
- Eventuelt
På Odense afdelings vegne
Lone Molberg
Formand
Efter generalforsamling bydes der på kaffe/te og lægges op til en drøftelse i mindre grupper om ønsker og muligheder for fremtidige aktiviteter i afdelingen.
Af hensyn til bestilling af kaffe/te er tilmelding ønskelig på odense@haveselskabet.dk senest 21. januar.